Cu toții știm că o cameră organizată echivalează cu o minte organizată. Dar știați că vă puteți crește șansele de succes în muncă și să atrageți energie pozitivă făcând doar câteva schimbări minore în designul interior al biroului vostru?
Până când să vă aduc sugestiile, vreau să vă reamintesc principiile de bază ale Feng Shui-ului:
Feng Shui studiază fluxul și mișcarea energiei (Qi) într-un spațiu, felul cum aceasta este ghidată cu scopul de a le oferi ocupanților beneficii. În traducere, înseamnă „vânt” și „apă”. Avem nevoie de aer și apă pentru a supraviețui.
Scopul Feng Shui este să ne aducă echilibru în spațiul în care lucrăm și trăim și să ne maximizeze potențialul de succes în ariile pe care ni le dorim!
De ce este Feng Shui important?
Atunci când Feng Shui-ul unei proprietăți este bun, ocupanții se bucură de o viață prosperă și sănătoasă. Noi absorbim energia din spațiile în care ne petrecem timpul, la fel ca și de la oamenii cu care ne petrecem cel mai mult timp. Diferența e că suntem mai conltienți de oamenii care ne seacă de energie sau din contră, ne încarcă cu energie bună, decât de spațiul locuibil care poate face același lucru, să ne ridice ori să ne coboare frecvența energetică.
Oamenii care sunt mai sensibili la schimbările energetice pot simți aceste efecte, altora le poate lua mai mult timp să-și dea seama. Dar, odată ce învățăm să ne optimizăm spațiul ca să ne susțină, viața noastră devine mai lină, oportunitățile apar cu ușurință.
De fapt Feng Shui crează echilibru, astfel calitatea vieții noastre se îmbunătățește vizibil.
Care sunt aceste indicii?
Lucrul de acasă a trebuit să devină o obișnuință ca urmare a pandemiei dar nu pentru toți e la fel de facil. Un aspect este să lucrezi cu unul sau doi copii sub 6 ani mișunând prin casă și altul e să fii doar tu și maxim încă o persoană adultă.
Așadar, prima regulă este să diferențiezi clar spațiul de lucru de cel locuibil ceea ce înainte era doar casa, oaza ta de relaxare când veneai de la birou. Dacă ai o cameră pe care o poți dedica folosirii ca spațiu de lucru e perefct, e situația ideală.
Poziționează-ți biroul, astfel încât spătarul scaunului să aibă în spate un perete solid. Întotdeauna fi atent să nu stai cu spatele la ușa de intrare în birou, pentru că nu vrei să întorci spatele oportunităților care pot apărea.
Ce să eviți?
De asemenea, avită să stai cu spatele la geam pentru că acest lucru nu-ți va aduce susținere. Dacă nu ai o altă opțiune decât să stai cu spatele spre geam, atunci achiziționează-ți un scaun cu un spătar înalt, din acela cu susținere și pentru cap, pentru ca acesta șă îți ofere suportul necesar.
Poziția biroului e vitală, trebuie poziționat în „poziția de comandă”, această poziție e diagonal-opusă ușii. Dacă camera este mare, biroul poate fi poziționat central dar regula cu așezarea cu spatele la un perete se menține.
Trebuie să ai o priveliște de ansamblu a camerei din poziția în care stai la birou.
Menține ordinea pe birou și ține pe acesta proiectele la care lucrezi în prezent. Întotdeauna depozitează și arhivează proiectele terminate. Mintea limpede se ține cu ordine și curățenie în jur. Închide ușa biroului după ce ți-ai terminat treaba iar dimineața când o iei de la capăt aerisește camera.
Plantele îți ridică nivelul de energie, achiziționează plante cu frunze cărnoase și îngrijește-le adecvat astefl încât acestea să se mențină sănătoase.
Energia dormitorului e Yin, iar spațiul de lucru e activ, Yang așa că evită să dezechibrezi această energie pentru a nu provoca probleme cu somnul. Dacă nu ai altă soluție și trebuie să lucrezi din dormitor, atunci împarte camera în două zone distincte.
După ce ai terminat, închide laptopul și strânge ce mai aparține de munca ta astfel ca dormitorul să-ți poată recâștiga energia Yin.
Evită să lucrezi de pe canapea care este un obiect destinat relaxării după muncă, dar dacă totuși nu ai de ales strânge toate lucrurile după ce termini. Alege întotdeauna să lucrezi așezat la o masă fie aceasta masa din bucătărie, având spatele la un perete și o priveliște amplă asupra camerei în care te afli.
Știu că evenimentele din ultimii ani au adus multe schimbări n viețile noastre și că nu toți avem case unde să dedicăm o întreagă cameră unui spațiu de lucru dar trebuie să optimizăm ce avem. Ține minte că delimitarea clară a spațiului de lucru de cel de relaxare este esențială când lucrezi de acasă! E important să nu-ți verifici e-mailurile și să răspunzi la telefon după ce ziua de lucru s-a terminat altfel mintea ta nu va mai avea timpul necesar relaxării complete.
Telefoanele ar trebui folosite în convorbiri relaxante cu prietenii sau familia după orele de lucru și nu pentru a discuta probleme de serviciu care oricum suportă amânare până a doua zi dimineață.
Câteva exemple de amenajare corectă a biroului:
Sursă foto: Maxve
Sper că sfaturile mele îți sunt de folos și că vei încerca să aplici aceste principii și vei observa cum încet, se îmbunătățesc aspectele vieții tale.
Georgiana
Lasă un răspuns